Verzending

Goed verpakt

Als je aanbeland bent bij stap 3 van het bestelproces, vul je alle (adres)gegevens in:

  • Bezorgadres. Op het adres dat je hier invult zal het pakket afgeleverd worden
  • Factuuradres. Dit zijn de gegevens die bovenaan de factuur komen te staan. Heb je voor bewijsexemplaren gekozen, dan worden deze naar dit adres gestuurd
  • Afzenderadres. Het adres dat op het verzendlabel komt te staan. Dit kan een eigen adres zijn, Flyerzone of helemaal neutraal

Op het moment dat wij jouw bestelling voorzien van een verzendlabel krijg jij een verzendbevestiging via de mail of, als je hiervoor gekozen hebt, ook via sms. Vrijwel alle bestellingen worden bezorgd door onze bezorgpartner DHL. Een track & trace link om je bestelling te volgen vind je in de verzendbevestiging en ook in je account onder ‘Mijn bestellingen’. Vaak wordt de track & trace link aan het eind van de avond actief, maar houd er rekening mee dat dit tot 24 uur kan duren.

Wij leveren jouw drukwerk standaard op doordeweekse dagen tussen 8.00 en 18.00 uur op het door jou gekozen bezorgadres. Hiervoor kan geen exact tijdstip gekozen worden. Tijdens het bestelproces kan wel gekozen worden voor aflevering vóór 11.00 uur, hiervoor betaal je een kleine meerprijs. In Nederland kan er daarnaast ook gekozen worden voor een levering op zaterdag.

Je kunt natuurlijk altijd een foutje maken bij het opgeven van het adres. Is je bestelling nog niet verstuurd? Dan kun je dit in de meeste gevallen kosteloos aanpassen via de bestelling in je account. Is de order wel al verstuurd, dan kunnen wij helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.

Ben je op het moment van levering niet thuis? Dan zal DHL het de eerstvolgende werkdag gewoon nog eens proberen. Is ook de tweede poging mislukt? Dan gaat je pakket naar het dichtstbijzijnde DHL depot, waar je je pakket kunt afhalen. Wil je een derde bezorgpoging aanvragen? Dat kan, alleen niet kosteloos. De kosten hiervoor bedragen € 15,- ex. btw.

Wanneer je pakketje niet binnen de gestelde termijn wordt afgehaald op het depot van DHL, dan wordt deze automatisch retour afzender gestuurd. Terug naar ons dus. De kosten voor zo’n retourzending zijn € 15,- ex. btw. Wil je je zending opnieuw laten versturen vanuit ons, dan rekenen wij daar in totaal € 20,- ex. btw voor. Dat kan naar hetzelfde adres, maar je kunt hiervoor ook een nieuw adres opgeven.

Hebben wij na 14 kalenderdagen nog geen reactie van je ontvangen, dan zal het pakket vernietigd worden.

Je kunt je bestelling naar verschillende adressen laten sturen. De kosten zullen hiervoor vanaf € 15,- excl. btw per pakket zijn per extra adres. Het kan zijn dat er daarbij ook verpakkings- en/of handelingskosten berekend moeten worden. Weten wat dit in jouw geval betekent? Neem snel contact met ons op en wij berekenen het voor je.

Verdere vragen over de verzending zelf? Dan is het handig om direct contact op te nemen met ons. U kunt ons bellen, mailen, whatsappen of chatten!

Woon je in de buurt van Westerbroek, of lijkt het je gewoon leuk om een keer langs te komen? Kom dan je bestelling ophalen bij Flyerzone. Omdat wij alles zelf produceren, kan je tijdens het bestellen altijd kiezen voor het zelf ophalen van de bestelling. Koffie en thee staat voor je klaar. Afhalen kan van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur.

*Tijdens de door de overheid opgelegde beperkingen is het afhalen van je bestelling tijdelijk niet mogelijk.

Dit kunnen niet veel online drukkerijen zeggen, maar bij Flyerzone is de verzending altijd gratis. Dus ook voor grote producten als plaatmateriaal, beurswanden en spanframes. Het gaat hier om verzendingen naar 1 afleveradres in België of Nederland. Drukwerk naar andere landen verzenden kan uiteraard ook, neem dan wel even contact met ons op.

Mail ons

Snel antwoord

Vragen?

Mag altijd

We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:00 - 18:00.


03 747 9000
info@flyerzone.be
06 38 32 39 82